top of page
054-7719280
יערה כהן - פשוט שירות
יום הלקוחות הבינלאומי!
איך מציינים את יום הלקוחות הבינלאומי אצלכם בארגון? זו הזדמנות מצוינת להעלות את המודעות ליצירת חוויית שירות מעולה. הציצו לכמה רעיונות.
יערה כהן - פשוט שירות
מה הקשר בין כותש שום לבין התאמה לצרכי הלקוח?
מה הקשר בין כותש שום לבין התאמה לצרכי הלקוח? הכירו את כותש השום שלוקח את השירות צעד אחד קדימה.
יערה כהן - פשוט שירות
5 הטעויות הנפוצות במוקדים
נתקלתם בלקוחות מתוסכלים? מהן חמש הטעויות שהכי מתסכלות את הלקוחות שפונים למוקדים? מוזמנים לקרוא במאמר הבא
יערה כהן - פשוט שירות
שירות טוב מתחיל מהרגליים...
רוצים לתת שירות טוב יותר בארגון שלכם?
תעברו מה שעובר הלקוח שלכם. אבל באמת.
כי שרות טוב מתחיל דרך הרגליים
יערה כהן - פשוט שירות
שירות, מתנות ומה שביניהם...
מה מדיניות ההחלפות שלכם? כספק או כחנות חשוב לזכור שיש עוד לקוח מלבד זה שמשלם,
ואולי הפעם הוא לא משלם, אבל הוא בהחלט יכול לשלם בפעם הבאה.
יערה כהן - פשוט שירות
שירות בווטסאפ – איך כותבים את זה?!
שירות בווטסאפ - רק אם עושים את זה כמו שצריך. אחרת אנחנו עלולים לקבל לקוח מאוכזב, מתוסכל ועצבני. אז איך עושים את זה נכון?
יערה כהן - פשוט שירות
שירות בסיסמאות – מוכר?
"שמים את הלקוח במרכז" - האם זו רק סיסמה?
לכל ארגון יש סלוגן - סיסמה. אבל מה שהכי חשוב זה לעמוד מאחוריה במאה אחוז.
יערה כהן - פשוט שירות
5 עצות זהב לטיפול בריבוי תלונות במוקד
איך מתרוממים מתוך מבול התלונות במוקד? זוכרים שכל תלונה, כל משבר הם הזדמנות מצוינת לצמוח.
קבלו 5 טיפים לצמיחה מתוך המשבר!
יערה כהן - פשוט שירות
כמה מכתבי תודה כתבת בחייך?
כמו שמנתחים תלונות, כך כדאי לנתח הצלחות - מכתבי תודה לנציגים הם הזדמנות לפרגן להם, לפנק אותם ולנתח את סודות ההצלחה.
יערה כהן - פשוט שירות
כלים לטיפול בעומסים מתמשכים במוקד
איך מתמודדים עם עומסים במוקד?
קבלו 11 נקודות שכדאי לבחון כדי להפחית את העומס, לרתום את העובדים ולשפר את השירות.
bottom of page